Feedback – wat heb je eraan, en hoe gebruik je het op je werk? Eigenlijk is feedback: het geven van handige tips aan je collega om nóg beter met elkaar samen te werken. Door feedback te geven én te ontvangen, help je niet alleen de ander, maar ook jezelf en je team. Het zorgt voor beter werk, een prettige sfeer en meer plezier op de werkvloer.
Toch is feedback geven niet altijd makkelijk. Want wat als de ander het verkeerd begrijpt? Of als jouw boodschap nét wat anders overkomt dan bedoeld? In de e-learning ‘Feedback geven’ leer je stap voor stap hoe je op een positieve manier feedback kunt geven én ontvangen. Je ontdekt het verschil tussen feedback en kritiek en je leert hoe je met meningsverschillen omgaat zonder dat het de samenwerking in de weg zit. Sterker nog: met de juiste aanpak vind je voor elk verschil van mening een oplossing die voor jullie allebei werkt.
Dankzij subsidie van het ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid kun je deze e-learning helemaal gratis volgen. Een investering in jezelf, zonder financiële drempels.
Wil je sterker staan in gesprekken met collega’s en beter samenwerken? Start dan nu met deze e-learning en ontdek hoe waardevol goede feedback kan zijn.
"*" geeft vereiste velden aan